שלום.אני עובד בבית מלון בקבלה.
קיבלתי הנחיה מקודמי למשמרת שעלי לא לגבות כסף מאורח מסוים שאמור לעזוב במשמרת שלי.ההנחיה היתה גם כתובה וגם בטלפון (יש לי הקלטה).מנהלת הקבלה התקשרה אלי אחרי המשמרת וכעסה שלא גביתי כסף מאותו אורח.זמן קצר לאחר השיחה הזאת, התקשר אלי מנהל המלון והודיע לי שיש לי שימוע ושאני יעבוד רק עד סוף חודש הבא.
לי נגרם עוול ועגמת נפש, על לא עוול בכפי.
ברצוני לתבוע את המלון ומנהלת הקבלה.מה סיכויי?
תודה
-
22.5.2018
1 |
יש לשמוע עוד פרטים אודות המקרה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה המלצה או יעוץ מכל סוג שהוא, אין להסתמך על המידע ללא היוועצות עם עורך דין.