שלום רב!
אני מעוסקת בחברת סיעוד מעל שנתיים. במהלך חודש דצמבר 2015 המנכל הודיע כי מחר את החברה וציין כי בשנתיים הקרובות לא יהיו שינויים בחברה. בחודש מרץ 2016. התחלפו המעסיקים ונוכחנו לראות שחלו שינויים קטנים בניגוד למה שהובטח.(יש לציין שלא קיבלנו שום מיכתב על כך והתנאים שלהם הינו זכאים המשיכו כרגיל). בחודש ינואר 2017 הודיעו לנו שמתחילת פברואר 2017 שני החברות יתאחדו וניהיה חברה אחת. (יש לציין שהמטפלות המעוסקות בחברה קיבלו מיכתב מסודר על כך והבטחה שזכויותיהם לא יפגעו וימשיכו כפי שהיו בעבר. כאשר אני פניתי למנהלת הישירה בשאלה מדוע אני ושאר הצוות המשרדי לא מקבלים גם הודעה בכתב. הנ"ל השיבה שאנחנו נקבל בהמשך. יש לציין שעד להיום לא קיבלנו שום מיסמך כזה. שאלתי האם יש לי אפשרות להחליט להיתפטר כדין מפוטר? והאם אני חייבת בהודעה מראש? והאם יהיה זכאית לפיצויי פיטורין ולאבטלה?
פורום התפטרות וזכויות נלוות
מנהל הפורום:053-7315091
יש להבין את כלל הנסיבות האופפות את המקרה לרבות הנסיבות שהובילו לחילופי המעסיקים.
המידע המוצג כאן אינו מהווה המלצה או יעוץ מכל סוג שהוא, אין להסתמך על המידע ללא היוועצות עם עורך דין.