לפני 5 שבועות (ולאחר 14 חודשי עבודה) הודעתי במקום העבודה שאני מעוניין לעזוב, ונתתי להם את הזמן למצוא עובדת חדשה שתחליף אותי. כעת המזכירה ביקשה שאחתום על מכתב התפטרות בזה הנוסח (מיועד לאגף משאבי אנוש במקום העבודה) :
"הריני להודיע בזאת על הפסקת עבודתי במחלקת____ מתאריך 1/4/17, מסיבות אישיות".
האם עלי להסכים לנוסח זה? אני ניסחתי מכתב ארוך יותר שמפרט על החוויה החיובית שלי במקום העבודה לצד הקושי האישי שלי וההחלטה לעזוב, בהמשך לשיחה שהייתה לי עם הממונית עלי. האם זה משמעותי לתת להם את הנוסח שלי?
תודה
פורום התפטרות וזכויות נלוות
מנהל הפורום:053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה המלצה או יעוץ מכל סוג שהוא, אין להסתמך על המידע ללא היוועצות עם עורך דין.